Afișaje pliabile pentru tablete pliabile
Afișajele OLED pliabile și Bixby Samsung vor contribui la creșterea companiei în acest an, raportul său privind câștigurile trimestriale fiind lansate astăzi. Compania a declarat că va adopta tehnologii inovatoare cum ar fi ecranele OLED pliabile, pentru a se distinge în continuare de concurenți. Samsung, de asemenea, declară că va intra în noi afaceri legate de AI și dispozitive inteligente, printr-o extindere a tehnologiei mult asistate de asistență vocală Bixby.
Telefoanele care se desfășoară comprimate pe ecran complet fără îmbinări au fost mult timp zvonuri, deși există numeroase brevete depuse de diferiți producători de telefoane, inclusiv LG, Microsoft si Samsung. Însă nu au existat exemplare concrete, datorită lipsei de afișaje pliabile. Samsung a declarat anterior că speră să introducă un telefon pliabil cândva în acest an, dar a remarcat că au existat unele probleme de „depășire”. Acum, când Samsung promovează afișajele pliabile ca sursă de noi venituri, vedem cel mai bun semn că „suntem aproape de a vedea în sfârșit, acest concept pliabil Samsung – începând cu 2014 – să devină o realitate.
Compania a înregistrat venituri record pentru al patrulea trimestru al anului 2017, condus de afacerea cu cip-uri și vânzările sale de display – uri OLED profitabile pentru smartphone – uri, dintre care multe pot fi găsite în iPhone – X . Pentru al patrulea trimestru al anului 2017, Samsung a obținut 15,15 miliarde KRW (14,24 miliarde dolari) în profitul operațional și a înregistrat un profit de 53,6 miliarde KRW (50,43 miliarde dolari) pentru întregul an. Tehnologia sa de fabricare a chipurilor l-a făcut cel mai mare câștigător, determinând compania să depășească Intel și devenind cel mai mare producător de chipuri din lume, cu cele mai mari venituri.
Câștigurile sale în mobile, totuși, au scăzut ușor din cauza unui salt al costurilor de marketing. De asemenea, transferurile de smartphone-uri au scăzut, deși transferurile pentru telefoane emblematice precum Galaxy Note 8 au crescut în ultimul trimestru. Afacerea mobilă a înregistrat un profit operațional de 2,4 miliarde KRW (2,26 miliarde dolari).
Compania se așteaptă să-și îmbunătățească câștigurile în primul trimestru al acestui an, fiind condusă de vânzările dispozitivelor mobile emblematice, inclusiv lansarea telefoanelor Galaxy S9 luna viitoare . De asemenea, se estimează că vânzările televizoarelor sale cu diagonale ultra-mari vor continua să crească, cererea fiind determinată de evenimente sportive, inclusiv Jocurile Olimpice de Iarnă. Samsung intenționează de asemenea să își extindă soluțiile de rețea pentru comercializarea de 5G în Coreea, SUA și Japonia.