REVIEW: Sistem Audio Sony SHAKE-X3 High Power – Cu Party music și distracție la maxim!

Sony este o companie producătoare  de sisteme audio, video, jocuri, comunicații, dispozitive și tehnologia informației pentru produse cheie, pe piețele de consum și profesionale. Cu muzică, imagini, divertisment de calculator și de afaceri online, Sony se poziționează pe mapamond, ca lider de electronice și de divertisment. Convertește camera de zi într-un ring de dans epic, cu gama actualizată de la Sony. Sistemul audio Sony SHAKE-X3 este dotat cu reglaj electronic. Recreează sentimentul electric al unui club de noapte de clasă, chiar la tine acasă.  Acum dansează toată noaptea cu prietenii. Cam așa s-ar putea traduce calitatea sistemului audio Sony SHAKE-X3 High Power Party Music.

Preț Sony SHAKE-X3 High Power

Acustica sistemului audio a Sony SHAKE-X3 High Power- Party Music este puternică și de mare calitate. Caracteristica specială Bass Bazuca oferă un bas bogat și o presiune acustică impresionantă. Creat pentru a oferi o atmosferă de petrecere, Sony SHAKE-X3 High Power te poate face să dansezi toată noaptea. Luminile reglabile integrate, sunt sincronizate cu ritmul muzicii. Și toate acestea la un preț irezistibil.

REVIEW Sony SHAKE-X3 High Power

Fie că este o sărbătoare sau doar dorești să te bucuri de melodiile preferate în weekend, ai două două boxe ale sistemului Sony SHAKE-X3 High Power, care dispun de un tweeter pentru note clare, în timp ce woofer-ul oferă note zguduitoare de bas. Presiunea sunetului de 1200 de wați este puternică, datorită noii tehnologii inteligente de mare putere. Atmosfera din camera de zi este animată la maxim și îți taie respirația. Digital Sound Enhancement Engine restabilește semnalele de înaltă frecvență, adesea pierdute în sursele audio comprimate. Poți fi sigur că Sony SHAKE-X3 High Power este un sistem audio cu boxe perfecte pentru orice situație.

Datorită funcției Party, poți combina chiar mai multe dispozitive compatibile Hi-Fi, pentru a crea un sunet chiar mai puternic și foarte clar. SHAKE-X3D îți permite să devii vedeta casei tale, adăugând efectul Party prin apăsarea unui buton. Datorită tehnologiilor NFC și Bluetooth poți transmite muzică de pe alte dispozitive inteligente pe sistemul audio, controlând sistemul de boxe prin intermediul Fiestable App, care poate fi descărcat de pe Google Play sau App Store.

Tehnologia Bluetooth  permite conexiunea wireless rapidă pe o rază scurtă de acțiune, care nu va interfera cu obiectele aflate în calea semnalului. Odată ce conexiunea este stabilită, poți utiliza un dispozitiv compatibil pentru a viziona și asculta tot conținutul de streaming (filme, fotografii, muzică) de pe smartphone sau tabletă.

Principalele caracteristici:

• Putere (W): 1200
  • Redare format: MP3 WMA AAC VCD JPEG
  • Conectivitate: NFC, Bluetooth, Analog, Audio In, Mic in, USB, Iesire compozit
  • Radio: FM
  • Caracteristici speciale: Bass Bazuca
  • Număr căi boxe frontale: 2

Sony SHAKE-X3 High Power

Bluetooth, Party music

Parerea noastră

Dacă vrei să îți împărtășim părerea noastră personală, atunci te sfătuim să te bucuri de un sunet plin, cu cea mai înaltă frecvență și cel mai puternic bass,  care este oferit de difuzorul cu bandă dublă, cu diametrul  de 2 cm și de difuzorul cu diametrul de 20 cm. Îți pot fi oferite note înalte ale sunetului clar, în timp ce woofer subliniază gama de frecvență medie,  permițându-ți să te bucuri de muzică în cele mai mici detalii.